Woohoo!

Helgen har som vanligt varit ganska lugn! Vilket är väldigt skönt då mina helger fram över är hm.. jag, fullbokad! ;)

Men iallafall, bi gick en promenad igår genom slottsparken .. massa broar och forsande vatten, ganska mysigt och samtidigt bra miljöträning för Axa! På vägen hem så gick över en tågbro, med galler på sidorna som man kan gå på! jodå Axa har visat att hon klarar av att gå på den utan problem innan och likaså igår! MEn vi höjde svårighetsgraden lite och fick henne att först sitta och sedan lägga sig ner! Jag är LYCKLIG! Min lilla "råtta" som aldrig i hela sitt liv innan kunde få för sig att gå med på det! Det är ett stort seg framåt för oss och jag hoppas att det fortsätter i den riktningen ...

Har dock själv varit duktig .. har hittat några jobb som är lite intressanta som jag ska söka, får se vart det tar vägen.. Dock innebär det att jag kommer få pendla, men det är assvårt att hitta ett vettigt jobb här... om jag inte vill jobba på Siemens, vilket iof jag inte skulle tacka nej till, men har inte utbildning till något av det dem söker så! ;p


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fina hundar du har! :D

2011-05-22 @ 19:00:33
URL: http://tokhunden.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0