UNDERBARASTE!


Måste jag säga att jag tror att vädret har vänt igen, Axas löp är nog äntligen påväg att ta slut ... Enzo har ätit lite lever till frukost idag ( har inte ätit på 4dagar ) Ikväll får han bara lever och ris, han har blivit så otrooligt smal igen :( Men vad jag man! Tackar bara mormor som hade lever hemma! Sommar känslorna börja komma krypandes, och jag har sååå många roliga nyheter att dela med mig av, men vet inte rikitigt om jag vill ändå? Är så otroligt lycklig just nu! 

Jo snart kommer jag ha mitt efterlängtade körkort! Snart tar jag Studenten! Den 25:de september åker jag och pappa, ev någon mer till Stockholm och går på Konsert! ÅÅ jag är såå lycklig! :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: skumt :o då är det nog mitt internet som spökar. får snylta på internetet i skolan istället. blir lite lack när allt annat funkar utom just uppladdningsbiten :S blää!

såg er ute med vovvarna igår :) ser så kul ut när din pappa höll de små och du den stora! så gullit!

2011-05-08 @ 16:38:12
URL: http://owcrap.blogg.se/
Postat av: J & A

Det är så skönt när de äntligen slutar löpa! Av många anledningar. :P

Härliga sommarbilder du har. :)) avis Här är gräset fortfarande gult.. muttrar :P

Ha en bra dag!

2011-05-09 @ 09:52:36
URL: http://akiralipton.wordpress.com
Postat av: marta

Hej! Vad trevligt med nya hundbloggar, jag lägger er i länkar :)

2011-05-11 @ 20:35:40
URL: http://hundtrio.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0