Tok hundar ...

Pappa och jag var duktiga i tisdags åkte ut till en sjö med hundarna och tänkte att Axa kanske vill bada ... och jo det ville hon men jag han inte släppa henne och hon bara traska ut, plus att jag stod och prata i telefonen eftersom bror ringde och kolla vart vi var, så stoppade henne tyvärr! När jag fick in henne så vill hon inte längre utan började rulla sig i sanden istället! Tokiga hunden! ;p

Har inte haft henne lös på över 4-6 veckor nu, kanske låter grymt men hon har inte haft något behov av att springa som hon har annars, hon har varit cool lugn fram tills nu, men tror att löpet denna gång gjorde att hon blev ganska trött och lite nere ... nästan så att hon kanske hade ont av det ... något vi får vara observanta på nästa gång, blir det lika jobbigt med nästa löp ska vi kolla upp det! Har räknat ut att december - jannuari kan vi nog räkna med nästa gång! 

Jäkla toppen väder vi har fått då! Det är sjukt underbart, att kunna gå ut kl: 10 om kvällarna och fortfarande ha shorts på sig är rena drömmen! :) Igår skulle det ha regnat och åskat här ... fick kanske 10 regndroppar! *tumme ner* Vill verkligen ha lite regn nu, det rensar luften så otroligt mycket, och vi med pollen allergier vet vad det innebär, att man iallafall får en dag man kan leva normalt utan tabletter osv. Trodde jag skulle svimma imorse när jag vaknade och knappt kunde andas .. men nu funkar det lite bättre! Usch .. jag är inte jätte allergisk heller, men av någon anledning så känner jag av det enormt mycket denna gång!

Blir tyvärr ett bildlöst inlägg denna gång, vet att det inte är lika roligt men ibland blir det bara så .. har inga nya bilder att dela med mig av! Ska dock fixa det, men nu ska jag i duschen, sen ska jag nog skriva en jäkla massa skolarbeten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0