say what?

Dåligt med uppdatering känner jag, men har inget riktigt att skriva om? Ska sätta mig i eftermiddag och göra upp kategorier i blogg, lite mer hundigt och kanske något mer personligt? Jaja, får se vad jag gör ... nu ska jag nämligen skriva en komplettering av en hälsouppsats, så kul! *ironi*

Nu är det inte långt kvar, det känns ... om en månad så tar man studenten, Körkortet är snart klart, en ganska skrämmande tanke såhär, men ändå rätt underbart! :)
Hundarna då? Jo som i tidigare inlägg så löper Axa just nu för fullt ... vet inte riktigt om höglöpet har lagt sig ännu, men det borde det ha gjort! Men Totte och Enzo sitter och skriker när de inte ser henne, och såfort hon rör på sig så är det livat i huset kan jag säga... Men de lever åtskilda just nu, och delade promenader (det är skönt att bara gå med Axa ibland, men lika ofta är det pain in the ass att gå själv... det är så tråkigt)

Ska även se om jag hinner med att plocka fram klickern en sväng ikväll, ska dock se om någon kan vara med med kameran, så jag kan få visa hur duktig hon verkligen är! Det har börjat förändras ganska mycket nu mera, hon VILL och hon tar för sig i träningen ... det är skit kul att se!

Valborg har jag inte skrivit så mycket om .. men finns inte så mycket mer att säga än att det var grymt kul! Grilla med ett par kompisar/grannar, och slutade med utgång! Sjukt kul! :) Hundarna fick vara ensamma en stund, eftersom Axa löper och de vi skulle till har också två hannar så var det inte så lyckat att ha dem med! Men tror inte det gick någon nöd på dem heller, skulle gissa på att de bara låg och sov! ;)


Så sööt! :) Nej nu ska jag ta tag i läxorna ...

Kommentarer
Postat av: Matilda

ooh så söt :) fluffiga öron, så mysigt att gulla på!



sv: haha, du kommer inte bli besviken! hoppas du hamnar med Christer, han verkar super läskig och skum i början men han är döskön! :D gnäller sönder på de som kör privat eftersom de är typ sämst och pushar en så hans bil är bäst! lite rivalitet mellan bilarna tror jag allt ;)

2011-05-05 @ 09:26:48
URL: http://owcrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0