sa jag vår? menade nog vinter ...

Ja, vad ska man säga?? Just som man hade fått förhoppningar om att få komma ut i skogen och börja spåra igen så snöar det -.- Fick panik imorse när vi klev upp, Axa var något konfunderad när vi gick första rundan .... nu ligger de och "sover" för att slippa tanken på att gå ut!
Jag har fått för mig att jag ska ha en tatuering som ett minne av Axa när hon går vidare ... har hittat bilden som jag ska använda mig av! Där hon riktigt visar sin "blåsta" sida ;p ... eller kanske inte ska va så taskig, men det är ändå hennes riktiga lyckliga jag! :D
Åå får jag jobb nu så ska jag göra denna i höst! :) Hoppas hoppas!
nej nu ska jag nog ta och göra mig iordning och börja fundera på att ta mig till skolan, blir full "vinter" mundering ... Men så får det vara! :) Ha det bra tills vi hörs igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0