Ny vecka nya bekymmer?

Det känns lite som så just nu! Ena dagen flippar Axa totalt och är väääldigt låg, och andra dagar är hur underbar som helst! Känns så sjukt ...

MEN nu är nog fasen våren här .. det är så underbart väder ute nu, i helgen så var det runt 8+ mitt på dagen .. det märks på snön nu! Heeelt underbaaaaart! :) Tror nog hundarna börjar få lite vår känslor nu med, eller ja ... jag inbillar mig att det är Axa som ska börja löpa här snart .. men de vanligaste tecknen har inte börjat dyka upp ännu ... märker på henne endå att det är något på G, bland annat att hon är hungrig konstant! Jag som vill ha ner henne lite i vikt ... kämpar som bara attan att hon inte ska äta totte och enzos mat! Men är inte tillräkligt snabb alltid ... ner 1kg och upp 2kg!

Promenaderna har blivit fler och längre framför allt .. jag känner att jag orkar mer nu när jag inte har den där ständiga värken i rygg/nacke ... är helt färdig hos sjukgymnasten med nu ... känns så underbart! Nu måste jag dock igång och börja träna lite mer än vad jag har gjort ;p

men tanken är att ut och springa ... vilken jag har räknat med att Axa ev. ska kunna följa med ... även de små några gånger! Det är mitt mål för våren! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0