New!

Ibland är hon bara sååå underbar ... jag har faktiskt börjat få till det här med att möta hundar, känns så otroligt bra, men vi har ändå en bra bit på väg. Då vi fortfarande inte kan ge f*n i, ursäkta, vissa hundar! Fast dessa har då uppträtt sig väldigt illa mot henne, men vi jobbar på det ...
Har haft med mig klickern på några promenader och en näve godis ... har vi sett en hund så har jag klickat och godis, nästa gång tittade hon automatiskt upp på mig så klick och godis! Bara detta har gjort att hon tittar på hunden vi ser och sen tittar mig! Är det "fel" hund man möter så går vi åt sidan och kastar ltie godis på marken och latjar lite så hon glömmer vad som går förbi oss ... Funkar riktigt bra! :) 

gick upp i vibjörnsparken nu och såg att de såg ganska bra ut i i dungen, kanske ska jag ge mig på och lägga ett superkort spår åt Axa imorgon och se vad som händer! Lite sugen är jag allt, har ju studiedag imorgon med...
åå längtar till sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0