början till vår!

Det är inte ofta det händer, men det inträffar iallafall ... de dagar då allt kör ihop sig och man ska lösa det med promenad för tre hundar istället för en som det ska vara för min del! Men det är så komiskt, Jag är ännu den ändå som har kommit så långt att jag kan gå med alla tre utan några större problem! Det är som att gå med en hund, och vid hundmöten kommer vi undan från vägen och leker lite och kastar lite godis så är de andra hundarna gömda sen länge! Men iallafall ... förstår inte en liten nätt tjej som jag, blir man så chockad när man kommer och går med tre hundar?! 

Höll på att garva ihjäl mig igår ... pappa och jag tog hundarna och gick bort till netto, han skulle handla lite, så jag tog hundarna och gick en liten runda bara för att slippa att stå stilla! Trodde fasen vissa bilar skulle köra av vägen! thihiihi! :) .

Nu börjar det likna vår här tycker jag! Cyklade för första gången till skolan igår UTAN att slå ihjäl mig! Snön försvinner väldigt fort nu med, så laddar för några spår här snart! Känns så sjukt underbart! :) Idag när vi vaknade så var det visserligen -7grader, men solen lyser och det kryper sakta men säkert mot plusgrader! Så det blir nog en ganska bra dag iallafall!
Nej nu ska jag fortsätta plugga till mitt prov i Internationell ekonomi! Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0