blogg torka!

känner att vi lider lite av en bloggotrka igen ... det har inte hänt så jätte mycket veckan som har varit, iallafall inte för hundarna. Utan för mig närmare bestämmt, Studenten är avklarad! Och jag måste säga att det är allt en konstig känsla att man nu har insett att skolan är slut 4 ever, eller ja kanske inte men vem vet!? :) Oh det händer så mycket just nu .. samtidigt som jag söker jobb, så är körkortet så gott som klart! Klarade teoriprovet igår (Läs måndag 13/6) Nu har jag bara körningen kvar, men det är ju den lätta delen!

I Takt med att mitt körkort blir klart, så ska jag se till att hundarna kommer få mycket mycket mer, eftersom jag inte alltid vill gå inne i samhället (även om det är nyttigt, så är det lika många gånger jobbigt) Så kan vu mitt på dagarna när alla andra jobbar, åka ut i skogen och bara ha kul! :) Såklart måste jag bilen vara tankad men ändå! Kommer nog få jobba i sommar iallafall, även fast jag inte har ett jobb! *tummen upp* 

Men jag lovar att från och med nu, så kommer det handla mycket mycket mer om hundarna, som denna blogg är till för! :) 

Over'n out!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad underbart att du snart har körkort! :D

Grattis till studenten också! :)

2011-06-16 @ 23:57:26
URL: http://www.sheltietassar.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0