2 dagar kvar!

lika mycket som har hänt så har ingenting hänt känns det som just nu ... allt bara rullar på i sin egen takt och vi hänger inte riktigt med! Men iallafall helgen som var blev en långhelg för oss alla i familjen, och vi hade tänkt göra så mycket, men inte ens hälften hände, på grund av lite dåliga nyheter. Men vad gör man? Dessutom var det extremt varmt så det gick inte att göra något!

Vi rensade lite på tomten, och körde detta till tippen. Och sen i måndags eftermiddag åkte vi ut i skogen en stund... Totte och Enzo fick bara gå en sväng i blandad terräng, vilket var extremt nyttigt för dem. Axa fick där emot prova ett uppletande, gick sådär men hon plockade ändå ett föremål, även om hon inte bar det till mig. Kan inte ställa så höga krav på henne, eftersom det är något vi inte lagt någon vikt på att träna heller. Sen fick hon ett sök på Pappa dock, men det gick super duper mega bra, hon gick klockrent i rutan! Jag är iallafall nöjd, vilket hon också var! :) Fick även med mig mamma och och övningsköra en sväng, första gången mamma sitter brevid! Så nu är det avklarat med!

Tisdagen bestod för min del av Halkbanan! AS KUL!!! :D Gick riktigt bra med, så den delen är nu också avklarad och godkänd! Nu är det bara lilla uppkörningen kvar innan proven! Börjar bli lite smått nervös nu! Men det ska nog gå! 

Först och främst ska vi ta studenten på lördag! :) Sen ska jag ev ringa på ett jobb, så man kanske kan få in lite pengar i sommar, plus att hundarna kommer få ett helt nytt liv, mer långpromenader, och ett mer strukturerade träningspass! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0