långpromenader

Långpromenaderna och mycket annat har börjat komma tillbaka igen! Orken och lusten till att åka ut och träna igen är tillbaka, men det är inte för att det är ett måste, utan allt vi gör nu är bara för att det är kul! I helgen som har varit så har vi tagit det mestadels lugnt, har skjutsat omkring på lite folk! Kul att köra bil ju!

Idag har hundarna dock fått en skaplig promenad, har inte haft det så varmt heller så helt perfekt. Tog Lunddalen och en kortare runda men ändå ganska lång, hittade lite kantareller också... vilket är bonus! Men iallafall Vilt var det ute och vandrade i skogen då Axa stressade lite och markerad extremt mycket på vissa ställen! Fina markeringar, men ändå ganska jobbigt då vi tänkt oss en lugn skogspromenad! Men vi tar nya tag snart igen, en långpromenad om dagen ska de iallafall få. Om det så är kl 4 på morgonen för att det är varmt, eller mitt på dagen om det så står som som spön i backen! *tummen upp* Här kan du se dagens promenad! sitter vid min äldre bärbara dator just nu, så kan inte fixa det bättre, men det får duga!

Har lovat mig själv att jag ska dokumentera spår, uppletande, sök och annat, bara för att själv kunna gå tillbaka och se vad och hur vi har gått tillväga! kanske blir lite mer intressant för er också?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0