it's just temporary

som sagt, det är bara tillfälligt, tills jag vet vad jag vill göra! 

Men åter till hundarna...
Saknaden har varit stor efter lillhusse som har varit på semester en vecka i europa med kusinerna! I Måndags var vi och hämtade honom på stationen i Norrköping. Vi var i god tid innan bara för att ha tiden på våran sida! Plus att vi hade hundarna med oss, och gick med dom en sväng där inne! När vi väl kommer tillbaka till bilen så kommer det ett godståg på spår 1, alltså närmast bilen, jag tänkte lite snabbt ... bära eller brista, så Axa och jag gick upp på perongen bara för att kolla läget! Det gjorde hon med bravur måste jag säga! Ytterligare ett steg fram i miljöträningen :) Och sen var det ganska mycket folk i rörelse så jag är nöjd över henne, hon flippade inte ... men visade lite obehag eftersom det lät ganska mycket och hon inte är riktigt van! :) 

Totte och Enzo är så självsäkra så det är oftast inget problem för dem, men Trötta blir dom då det är såååå mycket mer att hålla reda på! 

Träningen har legat lite nere ett tag för att antingen har det varit för varmt eller så har det rent ut sagt varit skit väder! Men jag hoppas på att det bär av ut snart, funderar lite på några hitta-övningar med Axa, och kanske något spår åt Totte, och kanske Samma för Enzo som för Axa, vet inte riktigt men så är det! :) 



Kommentarer
Postat av: Lina

Vad fint det har blivit här! :D Söt headerbild!

Ja visst är det svårt att träna när det är så varmt!

2011-08-08 @ 23:20:25
URL: http://www.sheltietassar.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0