big changes!

Stora förändringar är på gång att ske, nu är frågan!

Egen domän, men ett bra galleri... Hur löser jag det då med en bra blogg? 

Eller blogspot.com / Wordpress.com / Stanna kvar här! 

Vill ändå ha ett bra galleri där jag kan samla alla bilder vi tar, skulle jag lägga upp dem på bloggen, så skulle den nog bli ganska jobbig att läsa + att det skulle ta extremt lång tid att ladda sidan! 

Ge mig förslag ... namn har jag! *tumme upp* 

Något vet jag iallafall ... Hoppas ni alla har det bra därute, en annan har knappt sovit de två senaste nättrena på grund av åskoväder, Hoppas dock på en bättre natt i natt, så vi orkar göra något imorgon! Längtar så förskräckligt till Måndag, då det ska anlända ett paket med kläder åt mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0