Nu är det såhär!

att det har varit ganska dålig uppdatering här, men det har sina anledningar! Helt enkelt haft fullt upp med massa annat ... det är söka jobb hit och dit, skjutsa på folk (vilket är ganska kul ändå...) Sen finns det en tanke med att hålla bloggen vilande ett tag! Men det får vi se längre fram vad som händer! ;)

Hundarna är ganska avslagna av någon anledning, men det är ganska skönt för oss också i och för sig, men saknar ändå det här måstet att komma ut i skogen ett par timmar ... man mår så bra efter! Men i helgen hoppas jag och Axa på lite tur ... Annars åker vi fasiken ut själva! :)

Enzo blev getingstucken på nosen igår, det är väl det mest "spännande" jag har att berätta just nu, och bilder har jag på min stationära på övervåningen ( Nallar mammas just nu ... ) Så sitter med Spotify och lyssnar och hoppas att bror snart reser på sig så jag slipper tjata på honom!

Idag ska jag till arbetsförmedlingen och se vad de har att säga ... skulle ha med mig betyg och ev Cv osv, så nu börjar det hända grejjer! Det läskigaste är att det kan ringa i telefonen när som om jobb nu! Men det vore bra ändå! Inte billigt att gå hemma och ha lite utgifter! Jag menar Axa kostar en del i drift, och det är dax för vaccination igen! :) 

Så är det, tur att jag har snälla föräldrar som ställer upp! :)

Kommentarer
Postat av: HANNA

du har väl inte missat denna grymma tävlingen?

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-ett-smycke.html

2011-08-12 @ 09:20:14
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0