NU!

Nu börjar det hända lite grejjer, tror jag har hittat en färg som jag tycker om! Dock inte säker ännu, kommer nog hinna ångra mig några gånger! Har ju en uppgift ligger och släpar lite sedan 1:an i webbdesign, och har då valt att ändra om lite på min egen blogg! Så snart kommer det ske lite drastiska förändringar! :) 

Jäkla ovärd vecka i skolan, har tre lektioner idag, varav hål på 2,5timma mitt på dan! imorgon kan jag ev bli helt ledig, torsdag två lektioner mitt på dagen och fredag 1 lektion på förmiddagen! Känns såå underbart, iof så är det en mjukstart efter lovet men ändå .. tror att Axa och jag skulle behöva en paus från varandra igen ... hon har blivit så mattig i och med löpet, visst är det underbart att hon är en matte hund, men vid löpen går det lite över styr tycker jag allt! Men det är ju bara att stå ut, Hon är ju på väg in i Höglöp nu med! ;p

Snacka om att Totte och Enzo har liiiiiiite svårt att låta henne vara ifred .. men så länge hon är lugn så är de det med! Har ju lösningen att någon ev får sova hos mormor och morfar ett par dagar med Totte och Enzo om det skulle bli allt för jobbigt!

Blev en liten uppdatering iallafall! Hihihi, ha en underbar Tisdag!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, tikar är så roliga när de löper. De liksom är överallt och stryker sig och ser allmänt fula ut. X)



Härlig grön färg på bakgrunden. :)

2011-04-27 @ 22:12:07
URL: http://www.sheltietassar.weebly.com
Postat av: Matilda

sv: jadå, den va nice! va gjorde du under valborg? :)

jasså, har bara smakat på den och tyckte ja den va lite besk men de kan ju varit för jag hade druckit nått annat innan, typ som tandkräm och apelsinjuice ;) uscha! haha

2011-05-03 @ 22:31:29
URL: http://owcrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0