april månad!

Är en ganska underbar månad igentligen ... härliga färger osv, men vädret hittils har varit ganska bra! Men lite svårt att avgöra om det ska bli regn, som idag! Idag är första gången jag går i piratbyxor ute! ;p ska inviga våren på allvar nu!

Helgen som har varit har varit riktigt bra! Fredags tog vi det bara lugnt efter en hel arbetsvecka och skolvecka såklart! Sen på lördag morgon drog vi till katrineholm, mamma och bror ville kolla på Innebandy (de spelade cup där i helgen) Och pappa och jag tog hundarna och gick med dem ... en promenad på ca 1 timme, med massa nya lukter och intryck som heter duga, Axa gick till och med ner i en sjö och trodde hon skulle få bada! ;p ganska härlig med tanke på att de var riktigt trötta efter det! För på kvällen där sen var vi bortbjudna och inte kunde ha med oss dem ... så de fick vila hemma några timmar istället, det gick absolut ingen nöd på dem! ;)

igår var en ritkigt slö dag, vi gjorde inget av det vi hade tänkt mer än att byta däck på bilen (det var jag!) och pappa fixade iordning bror cykel! ganska skönt det med ... men ligger efter med några uppgifter i skolan nu och det är mindre bra, men det löser sig nog! ;)



en bild som jag tog i fredags kväll! Så hilma vackert!


Kommentarer
Postat av: Jonna & Svante

Ni verkar ha haft en riktigt skön helg! :)

2011-04-11 @ 13:45:54
URL: http://www.jonna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0