SNÖ! ;O

jag trodde det var vår vi hade fått? Eller var sommaren så kort i år? *SUCK* Måste jag då säga att det har snöat idag, dock ligger det ju inte kvar men ändå, DET SNÖAR!!
Många dagar har passerat nu, valborg som förövrigt var helt otroligt roligt, tack för det! :) skolan börjar lida mot sitt slut ... det märks, har 2-3 prov kvar, 2 idrottsuppsatser att göra klart och lämna in, en årsredovisning till mitt UF-företag, och lite rest grejjer! :( Jag kommer få känna att jag lever framöver, men räknar ner nu... det ÄR inte långt kvar tills betygen sätts nu! 

Hundarna då? Jo förstår ni ... Axa höglöper vilket är så kul denna gång för vi får inte sova om nätterna om hon är uppe och varndrar för då sitter två stollar och piper och gnäller! Hon väcker oss as tidigt på morgonen och är allmänt störig, som hon dock brukar vara! Men hoppas det är över snart det med, påfrestande som det är både för oss och Hundarna! 

Dagarna går lite för fort med har jag konstaterat, hinner ju knappt något längre, det är sova, skolan, hundarna, läxor, äta och sen sova som gäller! Hinner knappt med något annat! Aja, det blir nog ändrig på det med framöver! :) 



Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: haha aokej, men de låter ju sjukt nice! :) har aldrig lyckats ta mig till kristallen, blir ju mest utgång i stan eftersom pojkvännen bor där, har ju sov plats o skjuts från krogen då ;)

2011-05-04 @ 12:17:28
URL: http://owcrap.blogg.se/
Postat av: Elsa

ah galet det snöade här också... :( jobbigt med så mkt att göra, känner betygspressen jag med ;(

aw tack :) <3

2011-05-04 @ 16:40:47
URL: http://elsa94.blogg.se/
Postat av: Matilda

sv: de låter bra :) då har vi nån taggad som ska med iallfall, vet inte hur det är på Bergska men är typ inga på CNG som ska åka :o lite trist tycker jag, det är ju ändå bara student en gång!

2011-05-04 @ 18:30:25
URL: http://owcrap.blogg.se/
Postat av: Elsa

Jag vi går ut och kör lite "uppletanden" m.m. i pluggpauserna. Har på köpet skadat knät så inga långpromenader. och så den där snön som kom.. någon vill helt enkelt att jag ska plugga ;) lycka till med allt!

2011-05-04 @ 19:27:20
URL: http://elsa94.blogg.se/
Postat av: Matilda

sv: dööör på de, just nu känns så himla långt bort att jag fick MVG på första provet, fattar inte hur jag gjorde.. ?!

men det är ju awesome! lite folk från finspång iallfall, vi måste ju visa de andra städerna hur de ska gå till ;)

jasså, de blir ju lite körit kanske men allt löser sig nog - håller tummarna för dig! halkan är så satans kul att jag dog bakom ratten typ! du kommer älska de, perfekt pepp inför kryssningen :D

2011-05-04 @ 21:23:50
URL: http://owcrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0